-1 timme

Go´Kväll!
Vilken dag ! Vaknade vid typ kvart i 8 och hoppade in i världens varmaste dusch =)
Sminkade mig lite och sen var det till att börja jobba.
Bebisen är super söt och hur glad som hellst.. Det ända jag finner svårt är att få henne att sova.
Hon är envis som en gris, men en söt sådan.
Håller på och åka på en förkylning också =) Men det blir mycket te och citrusfrukter nu så man kanske klarar sig ;). Är iaf extremt trött på kvällarna, inte som hemma i Sverige då man orkar springa ute på nätterna..
Här längtar jag bara till sängen =) Det är bra med skönhetssömn dock ;)! Ligger en timme efter er där hemma så då kanske ni förstår hur tidigt jag lägger mig :P Kl är bara 21.39 nu! Börjar bli gammal tror jag... Hmm?
Sov gott, hörs imorgon ! Sleep well =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0