21.27

Hej hopp.. Idag har jag jobbat. Tycker verkligen om att jobba ! Otroligt nog.
Men jag trivs och det är mycket roligare att jobba än att bara ligga i
soffan en hel dag.
Igår var jag hos optikern och fixade linser, SKÖNT! Det är skönt att slippa glasögonen ibland.
Speciellt om man ska ut på krogen eller så.. det känns inte så fint med glasögon då.
Så det är toppen ! Annars händer inte spec mycket.. Helgen blir nog lugn. Men ska jobba
både lördag och söndag. Sen är det en ny vecka, nämlige löningsveckan! Som man jämt längtar till.
För tillfället sitter jag och kollar på en ass gammal film nämligen Van Helsing. Helt OK!
Och så har jag såklart suttit och kollat in en blogg som jag fastnat för, som jag har visat bilder ifrån förut!
Hon är som sagt... GRYM !

By: Jacqui Faye " Beats Two Pair".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0