Internet shopping

Hmm..
Nu har jag suttit på internet ett bra tag och shoppat en hel del.
Kommer inte ha några pengar kvar men va tusan gör de,så jedrans kul att shoppa!
Från H&M blev det två klänningar och ett par skor, som kommer v.53, i januari dvs.
Gina Tricot blev det en klänning, en svart med fransar typ.
Den syns väl på reklam skulle jag tro.
Och såklart några böcker från Adlibris.
En av böckerna blev Lauren Conrad´s bok, LA Candy.
Och en bok av Nicholas Sparks, The Notebook.
Jag älskar filmen The Notebook så jag måste ju bara läsa boken.

Lauren Conrad, LA Candy.

Kommentarer
Postat av: Emmelist

haha ja han har ju implantat både i brösten och nacken...kolla hur konstig och knölig nacken ser ut. hahaha



tack :D

2009-11-26 @ 14:07:42
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0