Fishy

Hoho igen.
Nu har jag kommit hem från träningen och har ätit middag.
Köttfärssås och spaghetti =) GOTT!
Mitt akvarium är så tjusigt nu,har 15 fiskar, 10 av dom är sånna där små som
typ "lyser" blåneon. Hihi så tjusigt, ska köpa fler snart.
Träningen idag gick jätte bra, tjejerna är duktiga som vanligt och till och med jag körde lite.
Körde iaf en handvolt-frivolt. Har "råkat" beställt mer kläder och ett par skor till idag ..
Inte bra, jag får hoppas att inte mamma läser detta då kommer hon bli tokig :P.
Hörs imorgon ! Kram

Fotograf: Janne "Älgen" Säljen

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej gumman ser att du startat en blogg. hoppas den går bra. kul o läsa vad du göra hemma =) älskar dig gumman nu tycker jag vi tar en dusch. puss

2009-12-02 @ 20:46:18
Postat av: Amanda

Är du gammal gymnast? :)

2009-12-23 @ 20:37:18
URL: http://aamandaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0