Uggugg

Idag har jag varit på den lilla staden ett tag. Vi har handlat raketer och alkohol till nyår.
Vi vet fortfarande inte vad som händer på nyår men men..
Nu är vi hemma igen och ska kolla sista filmen av Harry Potter. Vi hade ju film-maraton igår!
Annars händer väl inte spec mycket, ikväll kanske vi ska möta upp Jocke och Sarah och ta ett glas
eftersom att Sarah fyller år.
Känner mig extremt uttråkad för tillfället, hur kommer de sig? Hatar att känna mig rastlös.
Jag bakade muffins igår också kom jag på! Chokladmuffins. Vi fick ju en el-visp i julklapp så jag var tvungen att prova den =)
På tal om ingenting så längtar jag till sommaren nu, jag har aldrig direkt gillat snö och kallt.
Hittade en bild från i sommras som jag gillar =) Va tycker ni?
Kram

Janne Säljen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0