Julklappar, klart!

Hej hopp hopp!
Nu sitter jag här i soffan och kollar på "Kniven mot strupen".
Idag har jag shoppat klart nästan alla julklappar, skönt!
Och så köpte jag två nagellack och en sport-bh till mig.
Jag kan ju inte vara låta bli.
Imorgon blir det skoj ! Hoppas jag ! =)
Anna och jag ska ut, kanske Anna J ska med också? Any how det kommer nog bli kul.
Och innan det är det gymnastik till 18.40. Undra vad man ska ha på sig imorgon?
Tror de blir ett par jeans och en tjusig topp kanske...
Hörs sen, Kram !

Kommentarer
Postat av: amanda

gud vad bra älskling :D

själv har man inte köpt en ända julklapp :(

2009-12-12 @ 15:32:32
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0