=)

Idag har Emma och Amanda varit här och vi har bakat pepparkakshus!
Det gick smo det gick men det var kul som tusan.
Det är två tjejer som alltid är glad och alltid verkar ha kul.
Ska ta en bild på pepparkakshuset sen när jag orkar.
Annars har jag och Jonas kollat en film, "The Proposal" med Sandra Bullock och Ryan Reynolds.
Den filmen rekommenderar jag. Imorgon ska jag träffa syskonen och åka hem till mamma
och resterande och fira jul =).
Nu ska vi kolla en till film och sen sova. Hörs sen ! Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

haha sjuttsingen skit kul var det! ;D

du får ladda upp bilderna för tusan!

tyckte jonas att vårt hus var fint då? ;)

2009-12-22 @ 22:04:36
URL: http://nollinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0