Bra dag

Nu är jag hemkommen från stan efter en super trevlig middag med hela familjen.
Det blev mongoliskt =) Mormor bjöd på rubbet som en julklapp. Hon tycker att det är
så svårt att köpa julklappar till alla så det är ju en perfekt julklapp och det är en sak man
kommer ihåg mycket bättre än en tröja som ligger och skräpar i garderoben.
Nu sitter jag och darling här och ska nog snart gå och lägga oss. Jag är iaf jätte trött.
Fick nya nr av VeckoRevyn idag också, det är en trevlig tidning faktiskt=)
Får ta och läsa igenom den ordentligt imorgon.
Kram !


Kommentarer
Postat av: Emma

sv. tjenare!

ja jag har haft det riktigt skönt, svinkallt dock!

men ja det kan vi ju, himlans mysigt, men vi kan ju höras imorgon örmiddag, hade planerat en sovmorgon, så inte innan tolv! ;)

2009-12-22 @ 01:25:50
URL: http://nollinspiration.blogg.se/
Postat av: amanda

sv, jag vet inte riktigt. har du snackat med emma? :)

2009-12-22 @ 11:53:10
URL: http://garforbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0