Albino fisken Ted

Jag är sorgsen.
Jag sörjer min lilla albino fisk Ted som tog sitt liv idag.
Jag köpte honom exakt kl 15.00 idag på Norrtälje Zoo och han hade nog ett
kort men lyxigt liv i mitt akvarium.
Jag och och Jonas var och handlade lite mat och sen när vi kom hem låg
han bara där på diskbänken alldeles livlös, han var nog ingen lycklig
albino fisk :) Han har tydligen fått för sig att hoppa ur akvariet.
Stackars Ted. Men jag köpte även en mal och 2 andra fiskar som inte
verkar självmordsbenägna! Far väl lilla albino Ted!

Albino Ted

Kommentarer
Postat av: Anna Kubel

haha stackarn!!!

2009-12-03 @ 18:16:37
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: jonas

haha ja han trivdes inte så bra hos oss tror jag... jag tror faktist att dom andra fiskarna mobbade han så han tog livet av sig. e man albino så får man räkna med sånt, så jag tror han hoppade ut ur akvariet lr kanske att dom andra knuffa ut han ? ;)

2009-12-03 @ 18:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0